FAQ

Kan jeg ændre eller annullere min ordre?

Det er desværre ikke muligt at ændre din ordre, men du kan annullere din ordre så længe ordren ikke er afsendt fra vores lager. Herefter kan du afgive en ny ordrer.

 

Min ordre er ikke kommet

Har du sporet din pakke via linket i din forsendelsesmail? Er din ordre ikke kommet indenfor leveringstiden, vil vi forsøge at hjælpe dig. Du skal kontakte vores kundeservice på info@billigfit.dk

 

Varen er udsolgt

Kontakt venligst vores kundeservice på info@billigfit.dk

 

Kan jeg spore min ordre

Alle ordrer kan spores via den forsendelsesmail du har modtaget fra os.

 

Tracking linket i min forsendelsesmail virker ikke

Sporingsoplysningerne er muligvis ikke tilgængelige med det samme, da de først er til rådighed, når ordren er nået kurerens hovedsorterings varehus. Hvis du ikke ser nogen tracking information, er det bedst at vente et par timer før du prøver igen.

 

Hvilke betalingsmetoder accepter I?

Vi accepterer følgende betalingsmetoder:
Visa, Visa Dankort, Visa Electron, MasterCard, Maestro, GooglePay ApplePay & ShopifyPay samt MobilePay

 

Hvordan bruger jeg en kampagnekode?

Kampagnekoden taster du ind i betalingsvinduet.

 

Min ordre er forkert / noget mangler fra min ordre / min ordre er defekt

Det beklager vi rigtig meget! Kontakt venligst vores kundeservice på info@billigfit.dk, og vi vil gøre vores bedste på at finde en løsning.


Kan jeg returnere varen når jeg har pakket den ud og prøvet den?

Det er desværre ikke muligt at returnere en pakke, hvor emballagen er ombrudt.